landwirtschafts simulator 2011

A landwirtschafts simulator egy nagyon jó traktoros játék.


Kérdések válaszok.

Mikor jelent meg a játék?
-2009.03.30.

Van magyarosítás?
-
Van! By: Ls Magyarország, az oldalon megtalálod!

Vannak letölthető tartalmak?
-Igen vannak!

Módolható a játék?
-Igen módolható!

Honnan tudom letölteni?
-Google-ból! Keress rá, itt nincs WAREZ!
De ha írsz egy Pm-et valamelyik adminnak talán adunk linket!
Vagy vedd meg!

Melyik oldal foglalkozik a játékkal?
-Amint látod ez!
továbbá:
LS2009PORTAL

Hol kell a gépeket megvenni, merre van?
-Itt egy térkép. Gépeket a Fendt Station-nél veheted meg: Térkép!

Hogy kell az eredeti gép  leírását, árát és más tulajdonságait megváltoztatni?
-Menj a C:\Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2009\data mappába itt van egy ilyen nevű fájl:
Storeitems   - Nyisd meg szövegszerkesztővel. A "Price" szövegnél írd át a neked megfelelő összegre!

Mi a játék minimális gépigénye?
* AMD/Intel 2 GHZ
* Nvidia Geforce 6800 Serie / ATI Radeon X850 (mind. 128 MB VRAM)
* 512 MB memória
* Hangkártya
* 1GB Merevlemez-hely

Hogyan tudok gépeket berakni a játékba?
-Ide menj:C:\Documents and Settings\felhasználóneved\Dokumentumok\My Games\FarmingSimulator2009\mods\ és tedd be *.rar-ba vagy *.zip-ben a módot, és vedd meg a Fendt Station-nél!Ha ez nem müködik akkor a rar-t bontsd ki és lesz Read me mellékelve!Vagy a mappát rakd be a modba. 

Ha *.exe kiterjesztésű a fájl, akkor elég csak futtatni, a program kicsomagolja a C:\Documents and Settings\felhasználóneved\Dokumentumok\My Games\FarmingSimulator2009\mods\ könyvtárba. A fájl futtatásának előfeltétele, hogy a mods könyvtár létezzen, ha nem létezik csinálnod kell!

Játék közben a "P" betű lenyomásával megkapod a Fendt bolt aktuális kínalatát, itt tudsz vásárolni új gépeket.

Ha sikeresen illesztetted be az új modokat, akkor már azok is szerepelnek a kínálatban. Vásárlás után a gépeket a Fendt bolt környékén találod meg, de a tabulátorral is lépkedhetsz a gépek között, amíg rá nem találsz a friss szerzeményre.

Szályba rágosan töltsd le ezt

http://data.hu/get/1999728/mods_berakasa.zip.html

Hogyan tudok mappot betenni?
-Megkeresed ahova telepítetted a játékot Landwirtschafts-Simulator 2009\data\maps.
A maps tartalmát teljesen kitörlöd (ne felejtsd el az előző mentésedet is mert befolyásolja - a mentésedet megtalálod a játékban mikor inditod.A Karriere/Spielstand attól függ melyiken játszottál és melyikbe van a pénz,idő,stb aztán nyomsz egy Lösche és törölve lett.) A kicsomagolt mappsot bemásolod az eredeti helyére. Szályba rágósan töltsd le ezt http://data.hu/get/1999640/Mapp_berakasa.zip.html

Hogy szabályozzam a növének növekedését?
-A Data\Maps\map01.i3d fájlt nyisd meg jegyzettömbbel!(Jobb egérgomb - Társítás)
Keresd meg a CTRL + F billentyű kombinációval ezt: growthStateTime
Az értéket írd át! Mindegyik növényt beállíthatod!

Hogyan tudom állítani a növények magasságát?
-Nyisd meg a map01.i3dt szövegszerkesztővel és az alábbi módon tudod változtatni:Kép!!

Nővények ültetése a játékban.
-Nem minden mappon lehet cukorrépát,burgonyát,napraforgót,répát és gyapotot ültetni.Minden pályának meg van a saját nővénye.Illetve be kell rakni a mods és data mappába a nővényeket.Amit általában a letöltött mapp könyvtárában találsz.
Illetve le lehet tölteni a Texas mappal is.

Játék közben elmosódnak a textúrák ez mitől van?
-Cseréld le a videókártyád driverét, nem feltétlenül az újabb lesz a megoldás

Hogyan változtassam meg a körbála súlyát?
Látogass el ide: C:\Users\Felhasználóneved\Documents\My Games\FarmingSimulator2009\mods
Itt keresd meg a gépet, amivel a körbálát készíted, tömörítsd ki. Majd a strawroundbale.i3d-t nyisd meg szövegszerkesztővel, írd be a keresőbe, hogy "density", és az utána álló számot írd át. Nagyobb érték, nagyobb a bála súlya. Ha megvagy a módosítással, mentés. Majd tömörítsd vissza.

Hogyan változtathatom meg a körbála súlyát 2?
-Látogass el ide: ahova a játékot telepítetted...\Landwirtschafts-Simulator 2009\data\maps\models\objects\strawbale
Az itt található strawbaleBaler.i3d-t nyisd meg jegyzettömbbel, nyomj CTRL+F-et és írd be a keresőbe, h "density". Ezután a density után álló számot írd át. Nagyobb érték, nagyobb a bála súlya. Ha megvagy a módosítással, mentés.

Van autopilot a játékhoz?
-Igen alapban van,a H betűvel tudod bekapcsolni,de nincs elég jól megcsinálva, úgyhogy csodát ne várj!


A Sanzi által készített bolti ikonokat hogy kell berakni?
-Előszőr is töltsd le az XnView programot! INNEN!
-Nyisd meg vele a képet! (Bal oldalon a faszerkezettel!)
-Amint megnyitottad kattints az Eszközök fül - > Konvertálásra.
-Állítsd be a kép felbontását(minőségét)  - > Opciók menüpont!
-Aztán nyisd meg  letöltött tartalomnál a ModDesc-et!
-Az ikonképnél írd át át a konvertált kép elérhetőségére!

Hogyan kapcsolhatom ki a forgalmat/növelhetem?
-Látogass el ide: ...My Games\FarmingSimulator2009. Itt keresd meg a savegames.xml-t, majd nyisd meg szövegszerkesztővel. A "traffic density" értékét írd át 0-ra. Vagy ha éppen ellenkezőleg, nagyobb forgalmat szeretnél, írd át értelemszerűen nagyobb számra.

Hogyan növelhető a bála súrlódása?
Katt!

Hogyan kapcsolható ki az eső?
-Ismételten látogass el ide: C:\Documentumok\My Games\FarmingSimulator2009
Nyisd meg a savegames.xml-t, nyomj CTRL+F-et és írd be: timeUntilNextRain. Az itt található számot írd át mondjuk 99999999999999999-re. Ezt követően ugyancsak CTRL+F után írd be: timeUntilRainAfterNext. Ezt is írd át hasonlóan nagy számra. Ismételten CTRL+F-et nyomsz, beírod, hogy: nextRainDuration. Ezt az értéket átírod vmi kis számra, például 0.001.
Ezennel az eső" megszűnt" létezni a játékban.

Hogyan "állíthatom meg" az időt (A "hogyan kapcsolható ki az éjszaka" egyfajta alternatívája.)
-Ahhoz, hogy az időd megállítsuk, a savegames.xml-be kell egy kicsit belekontárkodnunk.
Tehát megnyitjuk a savegames.xml-t (ami itt található: C:\Documentumok\My Games\FarmingSimulator2009) pölö jegyzettömbbel, és rákeresünk erre: Az "X" itt egy szám, ami megmutatja, h mennyivel telik gyorsabban az idő (1x [valós idő], 4x, 16x, 32x, 60x).
Tehát ahhoz, h megállítsuk az időt, csupán ezt a számot kell rendkívüli módon lecsökkentenünk.
Például: settings timescale="0.000001"

Hogyan változtathatom meg a farmer kezdési pontját?
Katt!

Mióta a v1.0-s patch elérhető, lehetőség van emberkénk kezdési pontjának megváltoztatására.

Ehhez csak annyit kell tennetek, hogy megnyitjátok az éppen használt mapotokat (map01.i3d), és kikeresitek benne a "careerStartPoint" nevezetű bejegyzést. Alap map esetén ez az utolsó bejegyzés, letöltött map esetén viszont bárhol lehet. Keresgess!

Kattintsatok rá, ezután pedig a megszokott módon mozgathatjátok a pontot, ugyan úgy, ahogyan azt a tárgyaknál tennétek. Elhelyezitek a kívánt helyre (bárhova), majd mentitek a módosult mapot.

Letöltöttem a Hungarian mapot és nem tudok napraforgót aratni. Mit tegyek?
-Az általad kedvelt adapter xml fájljában van egy ilyen sor:

fruitTypes fruitTypes="maize "

és ilyenre átírod:

fruitTypes fruitTypes="maize rape "

Hogyan oldjuk meg, hogy a munkaeszközök forduljanak a Rábával együtt?
Katt!
By: Kenny85

Hogyan állítsam be a joystick-omat/kormányomat?
Így!

Minden követelménynek megfelel a gépem, mégis akad a játék, mit tegyek?
-Annyi mindössze a dolgotok, hogy a játék főkönyvtárában megkeresitek a "game.xml" fájlt, megyitjátok valami szövegszerkesztővel, megkeresitek benne ezt a sort: "vsync" és a "true" helyére beírjátok, hogy "false" ,  majd elmentitek a fájlt. Ha a játék valamilyen kérdést feldob, menjetek a Yes-re! Várom a visszajelzéseket!
By - GyUrEe

Vontatási pont készítése kombájnokra
-Első lépésként, keresd meg a módosítani kívánt kombájnt. Ez lehet a C:\Users\Felhasználóneved\Documents\My Games\FarmingSimulator2009\mods könyvtárban becsomagolt *.zip fájlban. A *.zip fájlt csomagold ki, és keresd meg benne a *.xml fájlt. a *.xml fájlt Notepad-al nyisd meg, keresd meg benne ezt a sort:

attacherJoints
attacherJoint jointType="cutter" index="9|0|0" rotationNode="9" maxRot="22 0 0" rotationNode2="9|0" maxRot2="0 0 0" moveTime="2.5" /
attacherJoint index="20" jointType="TrailerCombine" allowsJointLimitMovement="false" allowsLowering="false" maxRotLimit="10 50 50" maxTransLimit="0 0 0"/
/attacherJoints

A piros színnel kiemelt "TrailerCombine" helyére írjátok be, hogy "trailer", majd mentés. A *.zip fájlt csomagoljátok vissza és irány a határ......

Hogyan kell Giants Editorral a letöltött tárgyakat betenni a játékba?
-(Csűr, ház, rámpa, nyúlketrec, bármi, ami .i3d kiterjesztésű)
Először is le kell töltened a Giants Editort. (Továbbiakban csak GE)
http://uploaded.to/?id=apcddf
Első lépésként letöltöd a kívánt tárgyat. Kitörmöríted, majd a benne található *.i3d fájlt vagy egy mappát, amiben az i3d fájl és a textúrái találhatók bemásolod ide: (ahova a játékot telepítetted) .......\Landwirtschafts-Simulator 2009\data\maps
Ezután duplakatt a map01.i3d-re, ami ugyanitt található, és vársz míg betölt mindent szépen.(viszonylag hosszú idő, várj türelemmel)
Ezután File-->Import... , megnyilik egy ablak, ahol be tudod tallózni az előbb a maps mappába bemásolt letöltött tárgyat. Tehát tallózd be a letöltött tárgy .i3d fájlját, majd okézd le.
Mivel gyakran a map alá teszi be az új modellt, ezért a legeszerűbben úgy tudod előcsalogatni ha nyomsz egy CTRL+F-et rögtön az import után vagy Edit-->Move to camera.
Ebben a pillatban eléd ugrott a nyavajás és már csk arra vár, h elhelyezd valahova, tetszés szerint.
Tipp: Mozgatni úgy a legegyszerűbb, h mialatt ki van jelölve a tárgy nyomsz egy CTRL+B-t, majd rákattintasz a tárgyra. Így nem kell a három koordínátával bíbelődni és úgy mozgatni.
Ha minden sikerült akkor mentés, írd felül a map01.i3d fájlt.
FONTOS, célszerű egy biztonsági másolatot készíteni a maps könyvtárról, hogyha nem úgy sikerülne a mutatvány, vissza lehessen állítani az alapokat!

Hogyan tudok LS2008-ból LS2009be gépet átrakni?
-Azoknakk szól akik szeretnének gépeket átrakni a 08-ból a 09-be legyen egy egyszerű dolog pl egy traki első dolog giants editorban valamelyik gyári géptől átmásolod a farmer-t meg trafficCollisionTrigger-t a kiszelmet traktor fő mappájában legyen bent( giants ball fele Scenegraph mint a windows intéző (edit menü: "cut"-kivágás, "copye"-másolás, "paste"-beillesztés ez a 3 dolog bőven elég ehhez)szóval belemásolod azt a két fő dolgot utána az gép teljes xml-jének a tartalmát törlör és belemásolod az egiyk gyári trakiét mindegy melyiket szépen sorba tessék haladni átírod a nevet, a kereknél "repr="0"" a nulla a kerék helye késöbbi képen látod hogyan kell kiszámolni mi legyen a nulla helyén ha nem az első helyen van. majd minden egyes index számot a képen remélem érthető lesz hogyan kell átírni a hangoknál mivel moddesc-es lesz a gép:P egy mappába másolod bele és minden elérési útvonalat ami pl így nézett ki:data/vehicles/steerable/fendt/fendt936vario.i3d ezután cska ennyi legyen(példe esetében de a szisztéma ugyna ez végig) fendt936vario.i3d hangoknál is ha a gépnek amit átraksz van hangja akkor értelem szerűen a hang neve és kiterjesztése és az elején is legeljén a modell elérési útvonala az i3d-is az aktuális modelre legyen írva pl mtz82.i3d ezután ha minden megvan mented. másols valahonna egy sima trakira vonatkozó moddesc fájlt egy máppa a jelenlegi géppel átírod a neveket pl erről: Belarus 1025.3 erre de csak példa!:Mtz 82 mindegyik helyen ahol ez van utánaezt(csak pl): átírod amire neked teccik ez a sor jelenik meg a gép képe melett az üzletben szóval átírod ahogy tetszik pl: kétszer van minden ilyen dolog egymás után ha jól megnézed végén van egy hivatokázi sor pl ez:belarus1025.3.xml itt az aktuális gép xml-je hivatkozol rá átírod pl:mtz82.xml mented mész a shopba és játszol vele ja és a mods mappába bemásolod nem kell zipelni semmi cska egy mappába legyen bent bocs a sok szövegért de unom a könyörgést aki megértette ez alapján áttud tenni magának gépeket:)

Hogy tudok Giants Editorban mozogni?
ALT+egérrel tudsz mozogni és rákattintva egy kör 3 irányban (X Y Z tengyely) mozgatásával tudod a modellt vagy tárgyat mozdítani/forgatni!

Hogyan változtathatom meg a járművek sebességét?
Először is meg kell keresned a jármű XML fájlját, majd meg kell nyitnod. Keress ilyet:
motor minRpm="300" maxRpm="500 900 1900" brakeForce="7" forwardGearRatio="2.5" backwardGearRatio="2.2" differentialRatio="4" rpmFadeOutRange="20"
torque rpm="500" torque="2"
torque rpm="900" torque="4"
torque rpm="1100" torque="5.0"
torque rpm="1750" torque="5.0"
torque rpm="1800" torque="3.5"
/motor

maxRpm="500 900 1900"- ez a 1-2-3 tempomathoz tartozó motorfordulat. A szám növelésével gyorsabban megy a jármű, csökkentésével lassabban.

torque rpm="500" torque="2" - Itt a fordulatszám értékekhez kapcsolódó teljesítmény értékeket tudod beállítani. Csak finoman érdemes hozzányúlni, mert különben indulásnál mindig hátsó kerékre áll a gép:)
Ha sokkal gyorsabban akarsz menni, akkor illessz be újabb sorokat ennek a résznek a végére, magasabb fordulatszám értékkel és kicsit magasabb torque értékkel, mint az előző sor.
Csináltam róla videót is: Tutorials menüpont!
De itt  is megtalálod: KATT!

Gyenge a traktorod nem birja el a nehéz potkocsit?
- Bemész a "Data/vehicles/steerable menübe kiválasztod melyik traktornak, akarod megnövelni a teljesítményét! pl: Valtra 6650 megnyitod a Valtra6550.xml-t!
1. Megkeresed ezt a sort!
2. 53. Ha azt akarod, hogy erősebb legyen a géped átírod nagyobbra ebben a sorban a számot 54. Mentsd el az xml-t és lépj be a játékba máris elbírja a nehéz pótkocsit!

TSZ map v2 (napraforgó & cukorrépa) F.A.Q. !!!
A data könyvtár tartalmát a data könyvtárba másold (ahova a játékot telepítetted...\Landwirtschafts-Simulator 2009\data).

A mods mappa tartalmát (NapraMOD, Cukorrepa) pedig a mods könyvtárba (C:\Documents and Settings\felhasználóneved\Dokumentumok\My Games\FarmingSimulator2009\mods), oda ahova az új gépeket is beteszed.

A napraforgó betakarításához: egy arra alkalmas kombájn és pótkocsi szükséges...

A cukorrépához új gépek készültek. ezeket másold a mods könyvtárba.
A felszedő csak akkor tudja kiszedni, ha előtte a CF-6 RT-vel (6 soros cukorrépa fejező) eltávolítod a leveleit, utánna már szedi a répaszedő.

A játék optimizálása, gyengébb gépekre
-Mindössze lekell töltened egy fájlt és a benne leírtakat követni.
A fájlt Freddy készítette.
Letöltés

A silózóval szeretném megtölteni a pótkocsit,de nem tellik mit tegyek?
A pótkocsi xml-jében keresd meg a fruittypes sort és a meglévő típusok közé írd be azt a szót,hogy silage,ha régebi fajta a silózód akkor a grass szót!
CTRL+F kerső oda beírod a fruittypes majd keresés.Majd ennek kell feltünnie persze mindegyiknél más

A silózóval megtöltöm a pótkocsit,de nem engedi leborítani a tárolóba mit tegyek?
Megnyitod GE-vel a mapod, megkeresed a silót, amibe borítani akarod a cuccot. Rákattintasz a silotrigger-re, ezután a felső sorban window/User attributes. Ekkor bejön egy új ablak, megkeresed ezt a sort: fruittypes, itt most elvileg csak grass van, beírod mellé, hogy SILAGE. Ezután a priceMultipliers-hez beírsz egy 1-est, és már működni is fog.

Növények berakása
Katt ide!
________________________________________________________________________________________________


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 21
Tegnapi: 5
Heti: 52
Havi: 346
Össz.: 663 585

Látogatottság növelés
Oldal: FAQ
landwirtschafts simulator 2011 - © 2008 - 2024 - farming.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »